You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - דרבי תל אביבי אדום - סיכום מחזור כמעט מלא
מסיימים עונה עם ניצחון בדרבי. שחקני הפועל ת"א חוגגים (צילום תמונות בכתבה: שחר גרוס ואופיר מגדל)

נוער - דרבי תל אביבי אדום - סיכום מחזור כמעט מלא

ליגת העל - מחזור 28: הקבוצה שניצחה בדרבי, הקבוצות שהבטיחו הישארות בליגה, השחקנים שכבשו צמדים, המאמן שניצח את בן דודתו. על זאת ועוד, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר – עורך האתר

מתקרבים לסיום העונה בליגת העל לנוער. אתמול נערכו 7 משמונה משחקי המחזור ה-28, שיושלם בשבוע הבא במשחק בו תארח בני יהודה ת”א את מכבי נתניה. יממה אחרי מרבית המשחקים בהם לקחו חלק קבוצות הנאבקות על מטרות מוגדרות בליגה.

14 שערים נכבשו ב-7 המשחקים שנערכו – ממוצע של שני שערים למשחק, אם כי בשני משחקים לא הובקעו שערים ובשלושה משחקים נכבשו יחדיו 12 שערים. כרטיסים אדומים לא נשלפו במשחקי אתמול. מה בתפריט? דרבי עוצמתי, מאמן שלא עשה הנחה משפחתית למאמן היריבה, שחקן יליד 2007 שכבש שער בכורה בבוגרים, שחקנים שכבשו לרשת של קבוצתם לשעבר, קבוצות שהבטיחו הישארות בליגה ועוד. מתחילים בסקירה

הדרבי אדום

ניצחונה הביתי של הפועל ת”א 1:3 במשחק הדרבי מול מכבי, ניצחון שמותיר את האדומים במקום הרביעי, אך פותח פער של 6 נקודות מהיריבה העירונית המושבעת. מחצית ראשונה עוצמתית של האדומים הסתיימה ביתרון 0:3 בזכות שער שכבש גיא מיכאלי וצמד שכבש מילארדו אסרט, בעוד שהצהובים הצליחו לצמק רק בדקה ה-83 עם שער שכבש עידו עולי. סיקור המשחק בהרחבה בכתבתו של תומר חבז באתר ONE

כובשים לרשת של ה”אקסית” 

המשחק בו אירחה הפועל רעננה את מכבי פ”ת (בתמונה) הסתיים בתוצאת שוויון 1:1, שמותירה את האלופה הטריה עם מאזן נטול הפסדים. גולת הכותרת במשחק – כל אחד ממבקיעי השערים גדל והתפתח בהפועל רעננה, כבש לרשתה של קבוצתו הקודמת: בדקה ה-55 צור רחמיאן העלה את רעננה ליתרון 0:1, בדקה ה-68 יובל קרצו כבש שער לרשתה של הקבוצה בה שיחק עד אמצע העונה.


בלי הנחת משפחה

הפועל חדרה קיוותה לחגוג הישארות מתמטית בליגה בסיום המשחק מול הפועל כפר סבא (בתמונה), שכבר הבטיחה הישארותה בליגה. על הקווים נפגשו צמד מאמנים, שהם בני דודים: דור לוי – מאמן חדרה ואדם לם – מאמן כפר סבא, שהוביל את קבוצתו לניצחון 0:1 משער שכבש סאבר בדיר בדקה ה-45. בעקבות התוצאה הפער בין חדרה לרמת השרון, הקבוצה שמדורגת במקום המוביל למשחק המבחן על ההישארות בליגה, עומד על 5 נקודות, כשנותרו עוד 6 בקופה.

ארבע על האפס

שני משחקים הסתיימו בתוצאת שוויון 0:0, לשניהם השפעה על מאבקי התחתית. במגרש “קצף” נפרדה האלופה היוצאת וסגנית המוליכה, מכבי חיפה, בתוצאת שוויון עם הפועל באר שבע – שבעקבות התוצאה הבטיחה הישארות בליגה. הפועל רמת השרון לא הצליחה לנצל את הפסדה של חדרה ואת העובדה ששיחקה מול עירוני קרית שמונה, שאינה מתאמנת העונה בהיקף דומה לקבוצות אחרות בליגה, כדי לשפר משמעותית עמדות בתחתית. משחק הבכורה של ציון צמח כמאמן רמת השרון הסתיים בתוצאת תיקו מאכזבת. קרית שמונה ראויה למחמאות על הספורטיביות והמאמץ, בעונה כה מורכבת.


זו שנשארה רשמית וזו שנשארה מעשית  

שניים משלושת המשחקים שנכבשו בהם כמות השערים הגבוהה ביותר, גם הם בעלי השפעות על מאבק התחתית: הפועל חיפה ניצחה בביתה 1:3 את מ.ס אשדוד, שעלתה לגמר הגביע, בזכות צמד שערים שכבש החלוץ חריג הגיל, ניב טבול, ושער בכורה בקבוצת הנוער שכבש בשלהי המשחק החלוץ סער אלקיים – שהוקפץ לאחרונה מקבוצת נערים א’. בין לבין שער שכבש ראם טל צימק את התוצאה. הפועל חיפה הבטיחה רשמית את הישארותה בליגה.

הפועל ראשל”צ לא סגרה סופית את סיפור ההישארות בליגה, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק הביתי מול בני סכנין, שמתכוננת למשחק גמר הגביע. צמד של מלך שערי ראשל”צ, אשר אשטה (9,18), העניק לה יתרון מוקדם, אך שערים שכבשו: אניס פורת עיאש (50) ויוסף גרה (89) מחקו את יתרונה של ראשל”צ, שמקדימה ב-6 נקודות את הפועל רמת השרון, כשנותרו 6 נקודות בקופה. לראשל”צ יתרון של 11 שערים על פני רמת השרון במאזן השערים – וזה אמור להספיק להישארות בליגה, אך העניין טרם נסגר רשמית.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן